Alle prijzen excl. BTW.
Mijn shop

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Eenvoudig favorieten markeren voor later
  • Gemakkelijk uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
026 - 384 7 384
ma - vr 8.00 - 17.00 uur
Winkelmandje 0

Er liggen geen artikelen in uw winkelmandje

Naar uw winkelmandje
Service Hotline
026 - 384 7 384
ma - vr 8.00 - 17.00 uur
Menu
terug
terug
terug

Werkomgevingen die u
nog succesvoller maken?

Wij vinden de oplossing.

Al 45 jaar. In 9 landen inmiddels.

Uitgebreid assortiment

met meer dan 100.000 producten van hoge kwaliteit voor elke behoefte

Ruimteplanning op maat

voor kantoor, magazijn en werkplaats

Meer info over kantoorplanning
Meer info over magazijnplanning

Wij staan altijd voor u klaar

met een persoonlijke contactpersoon en individueel advies

Lees meer

Buitendienst

direct bij u, ter plaatse en virtueel

Zo ondersteunen wij u

Ontdek ons aanbod van meer dan 100.000 artikelen.

Onze toppers

Onze toppers

Schäfer Shop SSI Schäfer Leitz Treston Tork Topstar

Onze maandaanbiedingen

Etagenwagen, 2 niveaus

Etagewagen, 2 legborden, tot 500 kg, TPE-banden, gentiaanblauw gepoedercoat staal RAL 5010, L 800 x B 500 mm

-20%

€ 356,95

nu € 284,35

per st.

DURACELL® Batterijen Plus

 DURACELL® Batterijen Plus, Mignon AA, 1,5 V, 20 stuks

-35%

€ 18,74

nu € 12,09

per VE

Bureaustoel ROVO XT

Bureaustoel XT, met armleuningen, synchroonmechanisme, netrugleuning, gestoffeerde vlakke zitting, zwart

-20%

€ 301,29

nu € 240,79

per st.

Absorptiekorrels voor olie

Absorptiekorrel voor olie ABSO`NET MULTISORB - Type III R, bindt tot 26 l per zak, korrelgrootte 0,5-4 mm, 20 kg

-20%

€ 24,19

nu € 19,35

per st.


Schäfer Shop nieuwsbrief

  • Welkomstgeschenk
  • Exclusieve acties
  • Individuele aanbiedingen
  • Vakkennis

Direct bij u ter plaatse:
Onze buitendienst

Individuele en precieze planning: onze buitendienst ontwikkelt samen met u oplossingen op maat voor kantoren en bedrijfsruimten, direct bij u ter plaatse - in heel het land.

Maak nu een afspraak

Meer tonen

Voor een betere werkplek: opbergmateriaal, kantoormeubilair en kantoorbenodigdheden van Schäfer Shop

Schäfer Shop staat al meer dan 40 jaar voor moderne werkomgevingen. Onze zakelijke klanten in heel Europa waarderen ons als leverancier van opslag- en kantoormateriaal met de modernste meubels en nuttige werkmaterialen. Het is voor ons van groot belang om uw werk op kantoor of in het bedrijf te vergemakkelijken met hoogwaardige producten en snelle levertijden.

Of het nu gaat om magazijninrichting, kantoormeubilair of kantoorbenodigdheden: Schäfer Shop staat voor individuele, precieze fabrieksuitrusting en bedieningsfaciliteiten. Ook u kunt profiteren van de voordelen die wij u bieden met ons uitgebreide productassortiment: Kies uit meer dan 100.000 artikelen voor kantoor, receptie, magazijn en bedrijf om de producten te vinden die precies bij uw bedrijf passen. Wij helpen u graag verder. Neem gewoon contact met ons op.

Magazijninrichting – systematisch ordenen

Elk magazijn is anders en moet aan individuele eisen voldoen. Maar één ding hebben ze allemaal gemeen: ze moeten praktisch, overzichtelijk en ruimtebesparend zijn. Daarom bieden wij u een breed scala aan opslagsystemen en producten voor alle opslag- en transportvereisten - van magazijnrekken en magazijnbakken met zichtopening transportcontainers of diverse transportwagens. Bij ons vindt u snel de producten die precies bij uw magazijn passen.

Maak industriële rekken zoals rekken voor zware goederen, draagarmstellingen of rekken een integraal onderdeel van uw bedrijfsuitrusting. Een stalen kast, grootvakstellingen, palletstellingen en andere magazijnstellingen ondersteunen u bij ruimtebesparende opslag. Om de opslag en het vervoer van uw goederen nog gemakkelijker te maken, hebben wij niet alleen rekken in ons assortiment, lockers en kasten, maar ook diverse magazijnbakken met open voorzijde, transportcontainers of diverse palletwagens.

Papieren handdoeken en handdoekdispensers zorgen voor de nodige hygiëne, afvalbakken en asbakken zorgen voor een goede afvalinzameling. Met de juiste uitrusting gaat het werken in uw magazijn eens zo vlot.


Kantoorbenodigdheden - Alles voor dagelijks werk

Dag na dag kunnen kantoorbenodigdheden zoals kopieerpapier, ordners, plakbriefjes en diverse schrijfbenodigdheden de dagelijkse gang van zaken soepel laten verlopen. Hier is voortdurend behoefte aan. Flipcharts of hangmappen zijn ook een integraal onderdeel van veel kantoorinrichting. De optimale inrichting van uw werkplek omvat ook de juiste kantoortechnologie zoals printers of scanners en moderne EDP-technologie van toonaangevende fabrikanten.

Daarom vindt u hier een grote keuze aan kantoorbenodigdheden, verbruiksartikelen en kantoortechnologie van topmerken zoals HP, Elco en Leitz of ons eigen merk Made by SSI Schäfer. Wij zijn er zeker van dat u de juiste producten vindt om uw dagelijks werk op kantoor, thuiskantoor of magazijn in de toekomst nog gemakkelijker te maken.

Kantoormeubilair - Wij creëren optimale werkomgevingen

Of het nu gaat om kantoortuinen, directiekantoor of thuiskantoor: kantoorinrichting moet vandaag de dag aan een grote verscheidenheid aan eisen voldoen. Omdat we veel tijd op kantoor doorbrengen, moet het niet alleen worden uitgerust met functionele maar ook met ergonomische meubels om ons dagelijks werk efficiënter te maken.

Onze kantoorinrichting en -uitrusting voldoet aan de hoogste eisen. In ons assortiment vindt u zeker bureaustoelen, in hoogte verstelbare bureaus, vergadertafels, archiefrekken, verrijdbare ladeblokken of archiefkasten die perfect bij u en uw werk passen.

Met het juiste ontvangstmeubilair ontvangt u niet alleen de gasten van uw bedrijf, maar stelt u uw medewerkers bij de receptie ook in staat om in optimale omstandigheden te werken. Maak uw kantoormeubilair compleet met ergonomische bureaus, bezoekersstoelen of vergaderstoelen. In onze shop krijgt u snel een overzicht van ons productassortiment en onze kantoormeubelprogramma's.


Eén winkel, talloze mogelijkheden

Bij Schäfer Shop vindt u alles wat een ideale werkplek nodig heeft: van magazijninrichting en kantoormeubilair tot verbruiksartikelen en kantoortechniek. De uitrusting en inrichting van grote bedrijven is voor ons net zo belangrijk als het individuele bureau voor de werkplek thuis. Ga gewoon op ontdekkingsreis in onze online shop.

Bel ons gewoon op!

026 - 384 7 384

Contactformulier

ma - vr 8.00 - 17.00 uur

Live chat

Chat nu met ons support team.

Ontvang exclusieve nieuwsbriefvoordelen en eenmalig € 10,- korting