Welk kantoortype bent u? Ontdek het hier
Hoe werkt u eigenlijk het liefst? Een banale vraag op het eerste gezicht, maar niettemin een belangrijke vraag die iedereen zich op een bepaald moment moet stellen.
Want elk kantoortype heeft zijn eigen persoonlijke voorkeuren en eisen voor zijn werkomgeving. En alleen wanneer daaraan voldaan is, is echt goed werk mogelijk.
Met de juiste uitrusting kan iedereen het beste uit zijn werkplek halen, dat is zeker. Wij laten u zien hoe dat moet in onze tips voor elk type kantoor.
De individualist
U bent graag ongestoord en op uzelf op uw werkplek. Hoe creëer je een professionele cocon? Ontdek het nu.
"Ik werk het liefst geconcentreerd en in alle rust."
De workshop-allrounder
Uw passie is presenteren en uw kennis aan anderen doorgeven. Wat hebt u zeker nodig? Ontdek het nu.
"Als ik vooraan sta, moet ik volledig op mijn uitrusting kunnen vertrouwen."
Het flexibele kantoortype
Of u nu in een team werkt of alleen, u bent flexibel in het aanpassen aan uw verschillende taken, liefst ook ruimtelijk. Welke uitrusting is optimaal voor u? Ontdek het nu.
"Ik hou van afwisseling - in mijn dagelijks werk en op de werkplek."
Het organisatorisch talent
U laat niets aan het toeval over en bent volledig georganiseerd. Welke uitrusting past precies bij u? Ontdek het nu.
"Mijn werkplek? Het is er altijd netjes en klaar om te starten."
Het actieve kantoortype
U bent graag in beweging en hecht veel belang aan uw gezondheid. Wat helpt je om dit te doen? Ontdek het nu.
"Het liefst ben ik altijd actief, ook op het werk!"
De meetinghopper
Vergaderingen maken een wezenlijk deel uit van uw dagelijkse werk, zowel op de werkplek als virtueel. Waar moet u vooral op letten? Ontdek het nu.
"Functionerende mediatechnologie is voor mij het allerbelangrijkste."
„Ik werk het liefst geconcentreerd en in alle rust.“
De individualist
Maak van uw werkplek aan het bureau uw "eigen koninkrijk": als u elke dag veel en lang op dezelfde plaats zit, moet u bijzonder veel belang hechten aan een uitrusting van hoge kwaliteit, die precies op uw individuele behoeften is afgestemd. Een in hoogte verstelbaar bureau waaraan u zittend en staand kunt werken, een ergonomische bureaustoel en optimale verlichting zorgen voor optimale omstandigheden voor uw kantoortype. Als u hoofdzakelijk alleen werkt aan projecten waarbij de uitwisseling met collega's beperkt is, hebt u ook vooral één ding nodig: complete rust. Geluidsafschermende bureau-afscheidingen en kleine afzonderingsplekjes voor telefoongesprekken of kort overleg zorgen ervoor dat u zelfs als individualistisch kantoortype geconcentreerd kunt werken in een gedeeld kantoor.
-
Ledbureaulamp met klem dotlux STUDIOButler Table, ...vanaf € 616,97 vanaf € 616,97
per st. vanaf 3 st. -
Soft Seating System BE SOFT, 1 zitting, met tafel,...slechts € 1.499,00 vanaf € 1.499,00
per st. -
Eigen MerkBureaustoel SSI Proline S3 - synchroonmechanisme -...in plaats van € 385,00 slechts € 355,36 vanaf € 355,36
per st. -
Eigen MerkSchäfer Shop Select Start Off bureautafel, T-poot...vanaf € 222,48 vanaf € 222,48
per st. vanaf 2 st. -
Eigen MerkSchäfer Shop Select Verrijdbaar ladeblok Start Of...slechts € 267,42 vanaf € 267,42
per st. -
Tafelscheidingswand, B 1600 x H 450 mm, grijsslechts € 401,68 vanaf € 401,68
per st.
Minder lawaai voor meer welzijn?
Wij ondersteunen u met individuele akoestische concepten.
Neem gerust contact met ons op:
premiumservice@schaefer-shop.nl
Telefoon: 026 - 384 7 384
„Als ik vooraan sta, moet ik volledig op mijn uitrusting kunnen vertrouwen.“
De workshop-allrounder
Voor workshops en presentaties is één ding het belangrijkst voor dit kantoortype: een uitrusting die werkt. Met een digitale flipchart kunt u uw presentaties levendig en modern maken, terwijl een klassiek whiteboard klaar is voor spontane input of brainstorming. Ook de opstelling van de deelnemers in de zaal is van essentieel belang: als u vooral presenteert, is een opstelling podium-publiek aan te bevelen. Met stapelbare stoelen en krukken kunt u snel optimale presentatieomstandigheden creëren in elke ruimte. Voor groepswerk en kleinere besprekingen tussendoor zijn brainstormruimten met tafels en comfortabele zitplaatsen perfect.
-
Monitorstandaard Samsung Flip 2, compatibel met Sa...slechts € 524,25 vanaf € 524,25
per st. -
Sta-/Zitkruk NICK, in hoogte verstelbaar 570 - 900...vanaf € 364,65 vanaf € 364,65
per st. vanaf 2 st. -
Sta-/Zitkruk NICK, in hoogte verstelbaar 570 - 900...vanaf € 364,65 vanaf € 364,65
per st. vanaf 2 st. -
Statafel BALWOO, 4-poten, eikenhouten frame, gecoa...slechts € 424,06 vanaf € 424,06
per st. -
Barkruk Void, onderstel van stalen buis, B 505 x D...slechts € 397,13 vanaf € 397,13
per VE -
Barkruk Void, onderstel van stalen buis, B 505 x D...slechts € 397,13 vanaf € 397,13
per VE -
Whiteboard Set sigel MUB03, 4 stuks, 2 x Whiteboar...slechts € 804,54 vanaf € 804,54
per set -
Digitale flip-over Samsung WM55R-W Flip 2.0, 55", ...slechts € 1.490,00 vanaf € 1.490,00
per st. -
Eigen MerkGarantie 30 jaarSchäfer Shop Genius Vergadertafel MODENA FLEX, in ...slechts € 782,10 vanaf € 782,10
per st. -
LED tafellamp UNILUX GALY 1800, ideaal voor het th...slechts € 40,89 vanaf € 40,89
per st. -
Vergadertafel Paperflow, voor 4 personen, rond, ko...vanaf € 372,18 vanaf € 372,18
per st. vanaf 2 st.
"Ik hou van
afwisseling - in mijn
dagelijks werk en op de werkplek."
Het flexibele kantoortype
Soms in een open kantoor, soms in een thuiskantoor: u werkt het best als u uw werkplek kunt kiezen, afhankelijk van de taak en uw persoonlijke stemming van de dag. Als flexibel kantoortype houdt u van afwisseling en past u zich ook graag ruimtelijk aan uw verschillende activiteiten aan. Een vaste plaats aan een bureau zou uw creativiteit beperken. In plaats daarvan zijn flexibele werkplekken en desk-sharing plaatsen ideaal voor u, omdat u daarmee precies kunt werken waar dat voor u goed is. Dat kan een werkplek zijn met een ergonomische bureaustoel en een in hoogte verstelbaar bureau, een thuiskantoor als toevluchtsoord of een gezellige zithoek om spontaan met collega's af te stemmen.
-
LED tafellamp UNILUX Strata, 12,7 W, 2046 lm, 3000...vanaf € 144,64 vanaf € 144,64
per st. vanaf 3 st. -
Bureaustoel Nico Office, met armleuningen, holle z...slechts € 334,54 vanaf € 334,54
per st. -
Zitzak swing scuba®, 100% polyester, wasbaar, B 65...slechts € 105,06 vanaf € 105,06
per st. -
Eigen MerkBureau ERGO-T 2.0 - elektrisch in hoogte verstelba...vanaf € 596,97 vanaf € 596,97
per st. vanaf 2 st. -
Eigen MerkSchäfer Shop Genius Sideboard met schuifladen en d...slechts € 536,41 vanaf € 536,41
per st.
Individuele ruimteplanning voor elke behoefte
Laat ons het optimale ruimteconcept voor uw kantoor vinden.
We staan graag voor u klaar:
premiumservice@schaefer-shop.nl
Telefoon: 026 - 384 7 384
„Mijn werkplek? Het is er altijd netjes en klaar om te starten.“
Het organisatorisch talent
Als organisatietalent laat u niets aan het toeval over: u bent altijd van alles op de hoogte en verliest nooit het overzicht. Dat is ook te merken aan uw uitrusting. Alles op uw bureau heeft zijn vaste plaats en wacht erop om gebruikt te worden. U bent een volledig georganiseerd kantoortype, u houdt de boel netjes en doet het zonder overbodige prullaria. Een open kantoorrek biedt veel bergruimte en laat u tegelijk het overzicht bewaren, of dat nu in uw kantoor thuis is of op uw werkplek in het bedrijf. Kleine onderdelen en al het andere dat u regelmatig nodig hebt, vinden een plaats in een flexibele verrijdbare kadeblok of bureau-organizer en zijn altijd binnen handbereik.
-
Leitz® mobiele opbergdoos Cosy, draaggreep & d...slechts € 44,66 vanaf € 44,66
per st. -
Schuiflade, voorkant glas, witslechts € 66,29 vanaf € 66,29
per st. -
Kantoorwagen, witslechts € 181,60 vanaf € 181,60
per st. -
Wandplank Bern, B 900 x D 230 x H 450 mm, MDF-plaa...slechts € 114,06 vanaf € 114,06
per st. -
Open kast Berlin, honingraatplaat, wit/multiplex, ...slechts € 209,07 vanaf € 209,07
per st. -
Opbergbox Berlin, van stevige spaanplaat, 340 mm, ...slechts € 56,72 vanaf € 56,72
per st. -
REMO LIGHT schuifdeurkast, 2 OH, B 1000 x D 400 x ...slechts € 217,46 vanaf € 217,46
per st. -
Boekenkast, spaanplaat, B 450 x D 395 x H 400 mm, ...slechts € 66,29 vanaf € 66,29
per st. -
LED plafondlamp FLAT, 2700-5000 K,CCT lichtmanagem...vanaf € 127,65 vanaf € 127,65
per st. vanaf 3 st. -
Eigen MerkSchäfer Shop Genius Bureautafel PLANOVA ergoSTYLE...vanaf € 781,77 vanaf € 781,77
per st. vanaf 2 st.
„Het liefst ben ik altijd actief, ook op mijn werk!“
Het actieve kantoortype
Ideeën hebben ruimte nodig - evenals de persoon achter die ideeën. Lichaamsbeweging op het werk maakt niet alleen de geest leeg en zorgt voor een optimale gedachtenstroom, maar voorkomt ook rugproblemen, vooral op de langere termijn. Voor goed werk en niet in de laatste plaats voor de gezondheid, is voldoende beweging op de werkplek essentieel voor elk kantoortype - maar vooral voor het actieve kantoortype. Een afwisselende mix van zittend en staand werk is het beste voor u. Een in hoogte verstelbaar bureau is daarvoor ideaal. Een zitbal of balansbord houdt uw lichaam ook gemakkelijk in beweging en ontlast uw wervelkolom. Natuurlijk kunnen deze ergonomische hulpmiddelen ook in het thuiskantoor gebruikt worden.
-
Draaistoel ROVO TWIST, grijsvanaf € 489,00 vanaf € 489,00
per st. vanaf 2 st. -
Balanceboard Steppieslechts € 149,00 vanaf € 149,00
per st. -
Zitbal FELT, vilt-imitatie 100% polyester, afwasba...slechts € 89,31 vanaf € 89,31
per st. -
Home Office tafel, elektrisch in hoogte verstelbaa...slechts € 515,15 vanaf € 515,15
per st. -
Eigen MerkSchäfer Shop Select Start Off Houten bureau, recht...slechts € 481,57 vanaf € 481,57
per st.
Geïnteresseerd in het onderwerp ergonomie?
Meer tips en interessante informatie vindt u op onze ergonomie-pagina.
Naar de ergonomie-pagina
„Functionerende mediatechnologie is voor mij het allerbelangrijkste.“
De meetinghopper
U werkt met de meest uiteenlopende mensen uit verschillende vakgebieden en moet dus voortdurend met elkaar overleggen - zowel ter plaatse op de werkvloer als virtueel in het thuiskantoor. Regelmatige vergaderingen en spontane afspraken maken integraal deel uit van uw dagelijks werk. Om ervoor te zorgen dat u altijd bereikbaar en gemakkelijk te begrijpen bent, moet u te allen tijde op uw technologie en apparatuur kunnen vertrouwen. Bij het inrichten van de vergaderzalen in uw bedrijf is het bijzonder belangrijk dat alle collega's, of ze nu ter plaatse zijn of in het home-office, op dezelfde manier met elkaar kunnen communiceren. Moderne handsfree-systemen, soundbars en beamers maken dit op de best mogelijke manier mogelijk. En in het thuiskantoor sluit u geen compromissen met een hoogwaardige hoofdtelefoon.
-
Bureaurugzak serie Sigel Move It, opening opvouwba...slechts € 91,02 vanaf € 91,02
per st. -
Eigen MerkSchäfer Shop Genius Bezoekersstoel SSI Proline Vis...vanaf € 367,72 vanaf € 367,72
per st. vanaf 8 st. -
Eigen MerkGarantie 30 jaarSchäfer Shop Genius Vergadertafel MODENA FLEX, in ...slechts € 782,10 vanaf € 782,10
per st. -
Bluetooth headset EPOS | Sennheiser ADAPT 260, bin...slechts € 110,43 vanaf € 110,43
per st. -
Laptopstandaard NewStar NSLS085BLACK, voor laptops...slechts € 37,66 vanaf € 37,66
per st. -
Handsfree-systeem JABRA SPEAK 510slechts € 113,92 vanaf € 113,92
per st. -
Webcam REDFLEXX REDCAM RC-250, Full HD, 1920 x 108...slechts € 59,87 vanaf € 59,87
per st. -
EPOS ADAPT 560 Bluetooth-headset, opbouw, ANC, bat...slechts € 182,58 vanaf € 182,58
per st. -
DLP-Beamer Vivitek DH268, full HD, 3500 ANSI-lumen...slechts € 610,98 vanaf € 610,98
per st. -
Samsung SMART Signage Display QB55R, 55 inch, LED,...slechts € 845,58 vanaf € 845,58
per st. -
AVer VB130 video-soundbar, 4k, autofocus, 4x zoom,...slechts € 661,98 vanaf € 661,98
per st. -
Office Caddy Sigel Set IV Office Caddy Workplace M...slechts € 2.140,98 vanaf € 2.140,98
per st.
Wij van Schäfer Shop ondersteunen u ook graag ter plaatse bij de planning en installatie van uw mediatechniek.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Informeer nu
Conclusie
Elk kantoortype werkt anders en heeft zijn eigen werkplekvereisten. Dat heeft te maken met de taken, maar ook met de individuele persoonlijkheid. Niet iedereen kan in een bepaald kantoortype worden ingedeeld; veel mensen behoren ook tot verschillende van de hier voorgestelde kantoortypes of hebben andere, meer specifieke vereisten.
Eén ding is zeker: met de juiste uitrusting kan iedere werknemer het beste uit zijn werkplek halen. Wij geven u graag advies en samen zullen we zeker de perfecte werkplek voor u creëren.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Wij kijken uit naar uw telefoontje of e-mail:
Telefoon: 026 - 384 7 384
E-mail: info@schaefer-shop.nl
Dit interesseert u waarschijnlijk ook
Zonder een toegewijde leiding zullen de deelnemers van een workshop al snel context en structuur missen bij oefeningen en discussies. Gebrek aan motivatie e...
Lees verder Scrum-methode voor Agile Project Management
Als u overweegt om uw interne structuren om te zetten naar agile projectmanagement, moet u eerst enkele vragen beantwoorden: Is Scrum de beste methode voor ...
Lees verder Toetsenbord reinigen: de beste tips en tricks
Wees eens eerlijk, wie maakt zich nu zorgen over de hygiëne van zijn toetsenbord? De meesten waarschijnlijk niet. Althans niet genoeg. Dat zouden we wel moe...
Lees verder
Inhoud: