Alle prijzen excl. BTW.
Mijn shop

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Gemakkelijk uw favorieten markeren voor later
  • Eenvoudig uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
026 - 384 7 384
maandag - vrijdag: 8.00 - 17.00 uur
Winkelmandje 0

Geen producten in het winkelmandje

Naar het winkelmandje
Service Hotline
026 - 384 7 384
maandag - vrijdag: 8.00 - 17.00 uur
Menu
terug
terug
terug

Kantoormeubilair & -inrichting | Alles voor uw kantoor

Kantoormeubilair is het hart van elke werkplek - of het nu gaat om een individuele of een open ruimte. Modern en functioneel kantoormeubilair draagt bij aan een positieve werksfeer en verhoogt de tevredenheid en productiviteit van de medewerkers. Bovendien bevorderen kantoormeubels die volgens ergonomische criteria zijn geselecteerd, op duurzame wijze de gezondheid op de werkplek. In ons uitgebreide assortiment kantoormeubilair vindt u alles wat u nodig heeft om uw kantoor in te richten: Van bureaus en bureaustoelen tot mobiele sokkels en kasten tot receptiebalies en garderobes. Wij helpen u graag bij de planning van uw nieuwe kantoor en de keuze van het juiste kantoormeubilair.

Onze toppers

UPis1 universele kruk, zwart
UPis1 universele kruk, zwart
  vanaf € 99,99 vanaf € 99,99
per st.
Bureaustoel NET MOTION, synchroonmechanisme, met armleuningen, Winnaar Stiftung Warentest 2017 (Duitse consumentenbond)
Bureaustoel NET MOTION, synchroonmechanisme, met a...
  vanaf € 219,00 vanaf € 219,00
per st.
Energiebesparende hanglamp Maulline, 2500 lumen, 1 x 36 watt, incl. kabelophanging
 
Energiebesparende hanglamp Maulline, 2500 lumen, 1...
  vanaf € 53,50 vanaf € 53,50
per st. vanaf 2 st.
Staande kapstok Tree, wit
 
Staande kapstok Tree, wit
  vanaf € 69,00 vanaf € 69,00
per st.
Bureaustoel SSI PROLINE S3, synchroonmechanisme, met armleuningen, rugleuning met 3D-gaas, ergonomisch gevormde wervelsteun, appelgroen/zwart
 
Bureaustoel SSI PROLINE S3, synchroonmechanisme, m...
in plaats van € 348,99 vanaf € 329,00 vanaf € 329,00
per st.
PIT led-bureaulamp, verlichtingsmiddel verwisselbaar, 806 lumen, erg flexibel, mat zwart
PIT led-bureaulamp, verlichtingsmiddel verwisselba...
in plaats van € 71,99 vanaf € 59,99 vanaf € 59,99
per st.
5 etages draaibare ordnerzuil + 20 A-ordners, 80 mm zwart, gratis
5 etages draaibare ordnerzuil + 20 A-ordners, 80 m...
  vanaf € 249,00 vanaf € 249,00
per st.
Universele kast, staal, afsluitbaar, T 400 x H 1935 x B 800 mm, 5 ordnerhoogten, lichtgrijs/gentiaanblauw
Universele kast, staal, afsluitbaar, T 400 x H 193...
  vanaf € 199,00 vanaf € 199,00
per st. vanaf 4 st.
Prosedia bureaustoel YOUNICO PLUS 3, permanent contact, zonder armleuningen, lage 3D-rugleuning, blauw
 
Prosedia bureaustoel YOUNICO PLUS 3, permanent con...
  vanaf € 89,00 vanaf € 89,00
per st.
Tafel met stalen buizen, 1600 x 800 mm, beukenpatroon/zwart
Tafel met stalen buizen, 1600 x 800 mm, beukenpatr...
  vanaf € 114,00 vanaf € 114,00
per st. vanaf 5 st.
Roldeurkast, H 1040 mm, grijs/grijs
Roldeurkast, H 1040 mm, grijs/grijs
  vanaf € 229,00 vanaf € 229,00
per st.
Stationsklok 'cirkelwijzer', radiografische klok
 
Stationsklok 'cirkelwijzer', radiografische klok
  vanaf € 74,99 vanaf € 74,99
per st.
Zit-/stawerkplek met zwengel Multitable, in hoogte verstelbaar, B 800 mm, lichtgrijs/blank aluminium
 
Zit-/stawerkplek met zwengel Multitable, in hoogte...
  vanaf € 289,00 vanaf € 289,00
per st. vanaf 2 st.
Bureaustoel 4ME, zonder armleuningen, wit/zwart
 
Bureaustoel 4ME, zonder armleuningen, wit/zwart
  vanaf € 279,00 vanaf € 279,00
per st. vanaf 2 st.
Balie Jacky, B 800 mm
 
Balie Jacky, B 800 mm
  vanaf € 309,00 vanaf € 309,00
per st.
easyDesk® bijzettafel, van staal, rond, zuilpoot,  Ø 400 x H 570 mm, antraciet
 
easyDesk® bijzettafel, van staal, rond, zuilpoot, ...
  vanaf € 89,99 vanaf € 89,99
per st. vanaf 2 st.
Minikeuken KK 1048 A+, 3* koelkast met 80 l, 2-pits kookplaat 2 x 1500 W, spoelbak, onderkast met vleugeldeur, wit
 
Minikeuken KK 1048 A+, 3* koelkast met 80 l, 2-pit...
  vanaf € 379,00 vanaf € 379,00
per st.
Stoepbord uit aluminium, weerbestendig, voor A1-formaat (594 x 841 mm), zwart
 
Stoepbord uit aluminium, weerbestendig, voor A1-fo...
in plaats van € 109,00 vanaf € 105,00 vanaf € 105,00
per st. vanaf 2 st.
Bureaustoel Nowy Styl SoOne, met armleuningen, lordosesteun, ergonomisch gevormde wervelsteun, zwart
 
Bureaustoel Nowy Styl SoOne, met armleuningen, lor...
  vanaf € 287,00 vanaf € 287,00
per st.
Kruk Sitness Alpine, met ingebouwde gymnastiekbal, bekleding 75% scheerwol, zwart
 
Kruk Sitness Alpine, met ingebouwde gymnastiekbal,...
  vanaf € 147,00 vanaf € 147,00
per st.
Bureautafel DRIVE UP 2, T-poot, rechthoek, tweetraps elektrisch in hoogte verstelbaar, B 1200 mm, lichtgrijs/blank aluminium
 
Bureautafel DRIVE UP 2, T-poot, rechthoek, tweetra...
  vanaf € 609,00 vanaf € 609,00
per st. vanaf 2 st.

Onze service

De meeste mensen brengen het grootste deel van hun leven door op kantoor. Apparatuur en meubilair moeten daarom niet alleen functioneel, maar ook ergonomisch zijn. Wij zijn een van de eerste leveranciers die zich met ergonomie hebben beziggehouden en ontwikkelen voortdurend nieuwe oplossingen. Bij ons vindt u het meubilair dat bij u en uw werk past.

Wij adviseren u graag uitgebreid en nemen, indien gewenst, het volledige projectmanagement voor u over: van de eerste planning tot en met de organisatie tot en met de installatie.

✓ Raadpleging ter plaatse

✓ 3D-planningsservice

✓ Professionele montage

✓ Tot 10 jaar garantie

✓ Maatwerkproducten

✓ Raadpleging ter plaatse

✓ 3D-planningsservice

✓ Professionele montage

✓ Tot 10 jaar garantie

✓ Maatwerkproducten

Uw service bij Schäfer Shop AL ONZE SERVICES

PREMIUM SERVICE

Plant u een nieuwbouw, verbouwing, renovatie of nieuwe inrichting van uw pand? Dan is onze Premium Service de juiste keuze!

MONTAGESERVICE

Op aanvraag monteren onze gespecialiseerde medewerkers uw meubels direct ter plaatse en nemen ze de verpakking mee.

TOT 3 JAAR GARANTIE

Naast de wettelijke garantie bieden wij op de meeste producten een garantie van 3 jaar. Veel geselecteerde producten worden zelfs geleverd met 5 of 10 jaar garantie!

Onze adviseurs helpen u graag verder

026 - 384 7 384
ma - vr 8.00 - 17.00 uur

ONZE BUITENDIENST

CATALOGUS

Kantoormeubilair en apparatuur voor uw ergonomische werkplek


Kantoormeubilair is de belangrijkste uitrusting op bijna elke werkplek. Tegenwoordig brengen veel mensen het grootste deel van hun leven door op kantoor. Het is dus duidelijk dat deze studie niet alleen moet worden uitgerust met functioneel kantoormeubilair, maar ook met ergonomisch kantoormeubilair - of het nu gaat om een managerskantoor, een open kantoor of een thuiskantoor.

Wij nemen graag de complete kantoorinrichting voor u over en ondersteunen u vanaf de keuze van het kantoormeubilair tot en met de montage. Als u dat wenst, kunnen wij u een uitgebreide service bieden met complete kantoren en onze premium service.

Bij ons vindt u een grote keuze aan kantoormeubilair en -uitrusting in modern design die u helpen om in de toekomst nog efficiënter en ergonomischer te werken. Voor elke behoefte en elk budget hebben wij het juiste kantoormeubilair. Wij wensen u veel plezier bij het ontdekken van onze eigen meubelprogramma's en het gehele assortiment.


Alles op zijn plaats met het juiste kantoormeubilair: onze schappen


Bewaar alles wat je op dit moment niet nodig hebt, maar wel bij de hand moet hebben, gewoon in een schap op kantoor. Dit kantoormeubilair is handig om uw overzicht te bewaren. Om oudere documenten op elk moment veilig op te bergen en op te halen, moet u ze opslaan in een archiefplank of een roterende kolom.


Flexibel kantoormeubilair: Rolcontainers voor uw kantoormeubilair


Dingen die niet voor iedereen zichtbaar zijn, kunnen veilig in een rol of staande container worden opgeborgen. Het grootste deel van dit kantoormeubilair is afsluitbaar zodat u belangrijke documenten veilig kunt bewaren. Rolcontainers en ander kantoormeubilair met wielen zijn handig als u niet altijd aan hetzelfde bureau zit, maar vaak van werkplek wisselt in het kantoor: geen vermoeiende herschikkingen meer. Neem gewoon uw kantoormeubilair mee.

ECO, FLEX en PRO: de kantoormeubelprogramma's van Schäfer Shop


In ons assortiment hebben wij voor elke behoefte het passende kantoormeubelprogramma. Bent u op zoek naar goed doordacht, variabel kantoormeubilair omdat uw team flexibel is en voortdurend in beweging? Dan zijn onze FLEX-meubelprogramma's ideaal voor u. Wij bevelen onze PRO-meubelprogramma's aan iedereen aan die waarde hecht aan een representatief uiterlijk, functioneel design, hoogwaardige materialen en eersteklas afwerking van kantoormeubilair. Met onze ECO-meubelprogramma's kunt u werkplekken op maat creëren met een aantrekkelijk design en kosteneffectieve kwaliteit.


Ergonomische bureaustoelen voor gezond werken


Ergonomisch zitten betekent gezonder leven! Kantoormeubilair, zoals in hoogte verstelbare en individueel verstelbare stoelen, moet daarom in elk kantoor beschikbaar zijn. Ergonomische bureaustoelen en directiestoelen kunnen langdurige schade door een verkeerde zithouding voorkomen. Naast onze bureaustoelen bieden wij u een grote keuze aan ander kantoormeubilair om te zitten, zoals diverse bezoekersstoelen, krukken en traversebanken


Goed opgeborgen met het juiste kantoormeubilair: Onze kasten voor uw werkplek


Kantoorkasten zijn de klassiekers van kantoormeubilair. Kies het optimale meubilair voor uw kantoor uit onze plattegrond, rolluik- of schuifdeurkasten. In ons assortiment hebben we een groot aantal verschillende archiefkasten in verschillende kleuren, maten en materialen. Met de bijbehorende accessoires kunt u uw kasten en ander kantoormeubilair ook beter aanpassen aan uw individuele wensen.

Kantoormeubilair en uitrusting voor een aangename sfeer


Kies uit ons assortiment wat uw goede kantooruitrusting zo bijzonder maakt: van kantoormeubilair tot computermeubilair en -kasten tot airconditioners. U kunt zelfs in het donkere seizoen met onze armaturen werken onder optimale lichtomstandigheden. Scheidingswanden en geluiddempende producten zorgen voor een rustige werksfeer, ook in open kantoortuinen. Om ervoor te zorgen dat u klanten en gasten naar behoren ontvangt, omvat ons assortiment niet alleen kantoormeubilair, maar ook een ruime keuze aan verschillende cateringaccessoires zoals koffiezetapparaten, serviesgoed en gebak en complete keukenapparatuur.


Hoogwaardige tafels voor moderne kantoren


Wat zou een kantoor zijn zonder bureau? Om in de toekomst gezonder en efficiënter te kunnen werken, moet je afwisselend zitten en staan. Een in hoogte verstelbaar bureau biedt u optimale ergonomische werkomstandigheden. Met de juiste kantoormeubelaccessoires zoals kabelgoten, tafelbladen of tafelwanden houdt u ook in een open kantoortuin het overzicht en kunt u rustig werken. Naast bureaus vindt u hier ook een grote verscheidenheid aan kantoormeubilair zoals multifunctionele tafels en vergadertafels.


Ontvangst van gasten met receptiebalies


De eerste blik in het bedrijf valt vaak op dit meubelstuk. Wij bieden u een grote keuze aan verschillende ontvangstbaliesystemen en accessoires waarmee u uw balies nog beter kunt aanpassen aan uw individuele wensen. Kies gewoon wat u het beste bevalt en wat het beste bij u past. U kunt ook gebruik maken van diverse verkoophulpmiddelen zoals brochurestands om uw gasten en klanten van uitgebreide informatie te voorzien.

Bel ons gewoon op!

026 - 384 7 384

Contactformulier

maandag - vrijdag: 8.00 - 17.00 uur

Live chat

Chat nu met ons support team.

Ontvang exclusieve nieuwsbriefvoordelen en eenmalig € 10,- korting