• WELKOM IN DE SHOP VOOR BUSINESS-TO-BUSINESS KLANTEN
    ALLE AANBIEDINGEN EXCL. BTW
  • PREMIUM SERVICE
    24 DIENSTEN VOOR UW PROJECT
  • MAXIMAAL 3 JAAR GARANTIE
  • MONTAGESERVICE
business-to-business klant - NL

U kunt artikelnummers invoeren bij het zoeken en direct bestellen.

Kantoormeubilair & -inrichting | Alles voor uw kantoor

Kantoormeubilair is het hart van elke werkplek - of het nu gaat om een individuele of een open ruimte. Modern en functioneel kantoormeubilair draagt bij aan een positieve werksfeer en verhoogt de tevredenheid en productiviteit van de medewerkers. Bovendien bevorderen kantoormeubels die volgens ergonomische criteria zijn geselecteerd, op duurzame wijze de gezondheid op de werkplek. In ons uitgebreide assortiment kantoormeubilair vindt u alles wat u nodig heeft om uw kantoor in te richten: Van bureaus en bureaustoelen tot mobiele sokkels en kasten tot receptiebalies en garderobes. Wij helpen u graag bij de planning van uw nieuwe kantoor en de keuze van het juiste kantoormeubilair.

Onze toppers

Topstar POINT DELUXE bureaustoel, synchroonmechanisme, met armleuningen, in hoogte verstelbare rugleuning
Topstar POINT DELUXE bureaustoel, synchroonmechanisme, met armleuningen, in hoogte verstelbare rugleuning
  vanaf € 149,95 vanaf € 149,95
per st.
Top Deal Bureau, eentraps elektrisch in hoogte verstelbaar, T-poot, B 1600 x D 800 x H 705-1205 mm, lichtgrijs
Top Deal Bureau, eentraps elektrisch in hoogte verstelbaar, T-poot, B 1600 x D 800 x H 705-1205 mm, lichtgrijs
in plaats van € 399,00 vanaf € 299,00 vanaf € 299,00
per st.
Bureaustoel NET MOTION, synchroonmechanisme, met armleuningen
Bureaustoel NET MOTION, synchroonmechanisme, met armleuningen
  vanaf € 199,00 vanaf € 199,00
per st.
BASIC bureaustoel, traploze zithoogteverstelling, met vaste armleuningen
BASIC bureaustoel, traploze zithoogteverstelling, met vaste armleuningen
  vanaf € 74,99 vanaf € 74,99
per st. vanaf 2 st.
Bureaustoel 'Orlando' XXL, zwart
Bureaustoel 'Orlando' XXL, zwart
  vanaf € 399,00 vanaf € 399,00
per st.
Prosedia bureaustoel YOUNICO Plus 3, halfhoge 3D rugleuning 610 mm, met armleuningen, zwart
Prosedia bureaustoel YOUNICO Plus 3, halfhoge 3D rugleuning 610 mm, met armleuningen, zwart
in plaats van € 129,98 vanaf € 109,00 vanaf € 109,00
per st.
Set 8 stapelstoelen ISO BASIC
Set 8 stapelstoelen ISO BASIC
  vanaf € 24,38 vanaf € 24,38
per st. vanaf 1 set à 8 st.
Statafel Paperflow, rond, met stalen onderstel, zuilpoot, Ø 80 cm, wit
Statafel Paperflow, rond, met stalen onderstel, zuilpoot, Ø 80 cm, wit
  vanaf € 169,00 vanaf € 169,00
per st. vanaf 2 st.
Universele kast, staal, vergrendelbaar, D 400 x H 1935 x B 800 mm, 5 OH, lichtgrijs/gentiaanblauw
Universele kast, staal, vergrendelbaar, D 400 x H 1935 x B 800 mm, 5 OH, lichtgrijs/gentiaanblauw
  vanaf € 199,00 vanaf € 199,00
per st. vanaf 4 st.
JUPITER bureaustoel, kuipzitting, in hoogte, diepte en neiging verstelbare rugleuning, zonder armleuningen, blauw
JUPITER bureaustoel, kuipzitting, in hoogte, diepte en neiging verstelbare rugleuning, zonder armleuningen, blauw
  vanaf € 49,99 vanaf € 49,99
per st. vanaf 5 st.
Floortex vloerbeschermingsmat, XXL-formaat, 1200 x 3000 mm, 1200 x 3000 mm
Floortex vloerbeschermingsmat, XXL-formaat, 1200 x 3000 mm, 1200 x 3000 mm
  vanaf € 105,00 vanaf € 105,00
per st. vanaf 4 st.
Roldeurkast, H 1040 mm, grijs/grijs
Roldeurkast, H 1040 mm, grijs/grijs
  vanaf € 229,00 vanaf € 229,00
per st.
Draaibare ordnermolen met 5 verdiepingen + GRATIS 40 ordners, A4, 80 mm, zwart
Draaibare ordnermolen met 5 verdiepingen + GRATIS 40 ordners, A4, 80 mm, zwart
in plaats van € 356,98 vanaf € 299,00 vanaf € 299,00
per set
ordnerzuil 2 etages, h 880 mm
ordnerzuil 2 etages, h 880 mm
  vanaf € 159,00 vanaf € 159,00
per st. vanaf 2 st.
Bureaustoel Support 100, zwart
Bureaustoel Support 100, zwart
  vanaf € 108,00 vanaf € 108,00
per st.
Folderstandaard EPI, 16 vakken, alu
Folderstandaard EPI, 16 vakken, alu
in plaats van € 189,00 vanaf € 179,00 vanaf € 179,00
per st. vanaf 2 st.
SMALL-OFFICE bureaustoel, zonder armleuningen, zwart
SMALL-OFFICE bureaustoel, zonder armleuningen, zwart
  vanaf € 71,00 vanaf € 71,00
per st.
Stoel Paperflow Brooks, massief hout, retro design, gestoffeerd, polyester bekleding, grijs
Stoel Paperflow Brooks, massief hout, retro design, gestoffeerd, polyester bekleding, grijs
  vanaf € 205,00 vanaf € 205,00
per st.
Vloerstandaard, acryl, b 220 x d 300 x h 850 mm, glashelder
Vloerstandaard, acryl, b 220 x d 300 x h 850 mm, glashelder
  vanaf € 73,99 vanaf € 73,99
per st. vanaf 3 st.
ADNOR directiezetel, met armleuningen
ADNOR directiezetel, met armleuningen
  vanaf € 299,00 vanaf € 299,00
per st.
Balie Jacky Woodside smal
Balie Jacky Woodside smal
  vanaf € 309,00 vanaf € 309,00
per st.

Onze service

De meeste mensen brengen het grootste deel van hun leven door op kantoor. Apparatuur en meubilair moeten daarom niet alleen functioneel, maar ook ergonomisch zijn. Wij zijn een van de eerste leveranciers die zich met ergonomie hebben beziggehouden en ontwikkelen voortdurend nieuwe oplossingen. Bij ons vindt u het meubilair dat bij u en uw werk past. Wij adviseren u graag uitgebreid en nemen, indien gewenst, het volledige projectmanagement voor u over: van de eerste planning tot en met de organisatie tot en met de installatie.

 


  • Raadpleging ter plaatse
  • 3D-planningsservice
  • Professionele montage
  • Tot 10 jaar garantie
  • Maatwerkproducten

Uw service bij Schäfer Shop AL ONZE SERVICES

PREMIUM SERVICE

Plant u een nieuwbouw, verbouwing, renovatie of nieuwe inrichting van uw pand? Dan is onze Premium Service de juiste keuze!

MONTAGESERVICE

Op aanvraag monteren onze gespecialiseerde medewerkers uw meubels direct ter plaatse en nemen ze de verpakking mee.

TOT 3 JAAR GARANTIE

Naast de wettelijke garantie bieden wij op de meeste producten een garantie van 3 jaar. Veel geselecteerde producten worden zelfs geleverd met 5 of 10 jaar garantie!

Onze adviseurs helpen u graag verder

026 - 384 7 384
ma - vr 8.00 - 17.00 uur

ONZE BUITENDIENST

CATALOGUS

Kantoormeubilair en apparatuur voor uw ergonomische werkplek


Kantoormeubilair is de belangrijkste uitrusting op bijna elke werkplek. Tegenwoordig brengen veel mensen het grootste deel van hun leven door op kantoor. Het is dus duidelijk dat deze studie niet alleen moet worden uitgerust met functioneel kantoormeubilair, maar ook met ergonomisch kantoormeubilair - of het nu gaat om een managerskantoor, een open kantoor of een thuiskantoor.

Wij nemen graag de complete kantoorinrichting voor u over en ondersteunen u vanaf de keuze van het kantoormeubilair tot en met de montage. Als u dat wenst, kunnen wij u een uitgebreide service bieden met complete kantoren en onze premium service.

Bij ons vindt u een grote keuze aan kantoormeubilair en -uitrusting in modern design die u helpen om in de toekomst nog efficiënter en ergonomischer te werken. Voor elke behoefte en elk budget hebben wij het juiste kantoormeubilair. Wij wensen u veel plezier bij het ontdekken van onze eigen meubelprogramma's en het gehele assortiment.


Alles op zijn plaats met het juiste kantoormeubilair: onze schappen


Bewaar alles wat je op dit moment niet nodig hebt, maar wel bij de hand moet hebben, gewoon in een schap op kantoor. Dit kantoormeubilair is handig om uw overzicht te bewaren. Om oudere documenten op elk moment veilig op te bergen en op te halen, moet u ze opslaan in een archiefplank of een roterende kolom.


Flexibel kantoormeubilair: Rolcontainers voor uw kantoormeubilair


Dingen die niet voor iedereen zichtbaar zijn, kunnen veilig in een rol of staande container worden opgeborgen. Het grootste deel van dit kantoormeubilair is afsluitbaar zodat u belangrijke documenten veilig kunt bewaren. Rolcontainers en ander kantoormeubilair met wielen zijn handig als u niet altijd aan hetzelfde bureau zit, maar vaak van werkplek wisselt in het kantoor: geen vermoeiende herschikkingen meer. Neem gewoon uw kantoormeubilair mee.

ECO, FLEX en PRO: de kantoormeubelprogramma's van Schäfer Shop


In ons assortiment hebben wij voor elke behoefte het passende kantoormeubelprogramma. Bent u op zoek naar goed doordacht, variabel kantoormeubilair omdat uw team flexibel is en voortdurend in beweging? Dan zijn onze FLEX-meubelprogramma's ideaal voor u. Wij bevelen onze PRO-meubelprogramma's aan iedereen aan die waarde hecht aan een representatief uiterlijk, functioneel design, hoogwaardige materialen en eersteklas afwerking van kantoormeubilair. Met onze ECO-meubelprogramma's kunt u werkplekken op maat creëren met een aantrekkelijk design en kosteneffectieve kwaliteit.


Ergonomische bureaustoelen voor gezond werken


Ergonomisch zitten betekent gezonder leven! Kantoormeubilair, zoals in hoogte verstelbare en individueel verstelbare stoelen, moet daarom in elk kantoor beschikbaar zijn. Ergonomische bureaustoelen en directiestoelen kunnen langdurige schade door een verkeerde zithouding voorkomen. Naast onze bureaustoelen bieden wij u een grote keuze aan ander kantoormeubilair om te zitten, zoals diverse bezoekersstoelen, krukken en traversebanken


Goed opgeborgen met het juiste kantoormeubilair: Onze kasten voor uw werkplek


Kantoorkasten zijn de klassiekers van kantoormeubilair. Kies het optimale meubilair voor uw kantoor uit onze plattegrond, rolluik- of schuifdeurkasten. In ons assortiment hebben we een groot aantal verschillende archiefkasten in verschillende kleuren, maten en materialen. Met de bijbehorende accessoires kunt u uw kasten en ander kantoormeubilair ook beter aanpassen aan uw individuele wensen.

Kantoormeubilair en uitrusting voor een aangename sfeer


Kies uit ons assortiment wat uw goede kantooruitrusting zo bijzonder maakt: van kantoormeubilair tot computermeubilair en -kasten tot airconditioners. U kunt zelfs in het donkere seizoen met onze armaturen werken onder optimale lichtomstandigheden. Scheidingswanden en geluiddempende producten zorgen voor een rustige werksfeer, ook in open kantoortuinen. Om ervoor te zorgen dat u klanten en gasten naar behoren ontvangt, omvat ons assortiment niet alleen kantoormeubilair, maar ook een ruime keuze aan verschillende cateringaccessoires zoals koffiezetapparaten, serviesgoed en gebak en complete keukenapparatuur.


Hoogwaardige tafels voor moderne kantoren


Wat zou een kantoor zijn zonder bureau? Om in de toekomst gezonder en efficiënter te kunnen werken, moet je afwisselend zitten en staan. Een in hoogte verstelbaar bureau biedt u optimale ergonomische werkomstandigheden. Met de juiste kantoormeubelaccessoires zoals kabelgoten, tafelbladen of tafelwanden houdt u ook in een open kantoortuin het overzicht en kunt u rustig werken. Naast bureaus vindt u hier ook een grote verscheidenheid aan kantoormeubilair zoals multifunctionele tafels en vergadertafels.


Ontvangst van gasten met receptiebalies


De eerste blik in het bedrijf valt vaak op dit meubelstuk. Wij bieden u een grote keuze aan verschillende ontvangstbaliesystemen en accessoires waarmee u uw balies nog beter kunt aanpassen aan uw individuele wensen. Kies gewoon wat u het beste bevalt en wat het beste bij u past. U kunt ook gebruik maken van diverse verkoophulpmiddelen zoals brochurestands om uw gasten en klanten van uitgebreide informatie te voorzien.

Bel ons gewoon op!

026 - 384 7 384

Call back

maandag - vrijdag: 8.00 - 17.00 uur

Live chat

Chat nu met ons support team.

Ontvang exclusieve nieuwsbriefvoordelen en eenmalig € 10,- korting