• WELKOM IN DE SHOP VOOR BUSINESS-TO-BUSINESS KLANTEN
    ALLE AANBIEDINGEN EXCL. BTW
  • PREMIUM SERVICE
    24 DIENSTEN VOOR UW PROJECT
  • MAXIMAAL 3 JAAR GARANTIE
  • MONTAGESERVICE
business-to-business klant - NL

U kunt artikelnummers invoeren bij het zoeken en direct bestellen.

Kantoormeubilair & -inrichting | Alles voor uw kantoor

Kantoormeubilair is het hart van elke werkplek - of het nu gaat om een individuele of een open ruimte. Modern en functioneel kantoormeubilair draagt bij aan een positieve werksfeer en verhoogt de tevredenheid en productiviteit van de medewerkers. Bovendien bevorderen kantoormeubels die volgens ergonomische criteria zijn geselecteerd, op duurzame wijze de gezondheid op de werkplek. In ons uitgebreide assortiment kantoormeubilair vindt u alles wat u nodig heeft om uw kantoor in te richten: Van bureaus en bureaustoelen tot mobiele sokkels en kasten tot receptiebalies en garderobes. Wij helpen u graag bij de planning van uw nieuwe kantoor en de keuze van het juiste kantoormeubilair.

Onze toppers

Baliestoel, met armleuningen
Baliestoel, met armleuningen
  vanaf € 169,00 vanaf € 169,00
per st. vanaf 2 st.
Bureaustoel NET MOTION, synchroonmechanisme, met armleuningen
Bureaustoel NET MOTION, synchroonmechanisme, met armleuningen
  vanaf € 199,00 vanaf € 199,00
per st.
UPis1 multifunctionele kruk, zwart
UPis1 multifunctionele kruk, zwart
in plaats van € 119,00 vanaf € 99,99 vanaf € 99,99
per st.
Softline mededelingenbord WSM FSK 4, ESG-glas, voor 4x A4 meldingen, verticaal
Softline mededelingenbord WSM FSK 4, ESG-glas, voor 4x A4 meldingen, verticaal
  vanaf € 235,00 vanaf € 235,00
per st.
BASIC bureaustoel, traploze zithoogteverstelling, met vaste armleuningen
BASIC bureaustoel, traploze zithoogteverstelling, met vaste armleuningen
  vanaf € 59,99 vanaf € 59,99
per st.
SENSUM bureaustoel, permanent contact, lendenwervelsteun, orthopedische zitting, met armleuningen, zwart
SENSUM bureaustoel, permanent contact, lendenwervelsteun, orthopedische zitting, met armleuningen, zwart
in plaats van € 225,00 vanaf € 195,00 vanaf € 195,00
per st.
Armleuningen voor bureaustoel SSi Proline
Armleuningen voor bureaustoel SSi Proline
  vanaf € 49,99 vanaf € 49,99
per paar
4-potige stoel Riva, leder zwart
4-potige stoel Riva, leder zwart
  vanaf € 199,00 vanaf € 199,00
per st. vanaf 4 st.
Armleuningen 4D Multifunctioneel 4D
Armleuningen 4D Multifunctioneel 4D
  vanaf € 69,99 vanaf € 69,99
per paar
Topstar HEAD POINT DELUXE bureaustoel, synchroonmechanisme, met armleuningen, netrug, speciale kuipzitting, zwart/aluminiumzilver
Topstar HEAD POINT DELUXE bureaustoel, synchroonmechanisme, met armleuningen, netrug, speciale kuipzitting, zwart/aluminiumzilver
  vanaf € 175,00 vanaf € 175,00
per st.
Verrijdbare ladebok 1233, 4 laden, ronde grepen, lichtgrijs/lichtgrijs/lichtgrijs
Verrijdbare ladebok 1233, 4 laden, ronde grepen, lichtgrijs/lichtgrijs/lichtgrijs
  vanaf € 269,00 vanaf € 269,00
per st. vanaf 2 st.
SSI PROLINE P3+ Deluxe bureaustoel, 3-D-zitwending, zonder armleuningen, zonder hoofdsteun
SSI PROLINE P3+ Deluxe bureaustoel, 3-D-zitwending, zonder armleuningen, zonder hoofdsteun
  vanaf € 539,00 vanaf € 539,00
per st.
Kantoorwagen zonder wanden, 1000 x 500 mm, draagvermogen 150 kg
Kantoorwagen zonder wanden, 1000 x 500 mm, draagvermogen 150 kg
  vanaf € 328,99 vanaf € 328,99
per st.
Bijzettafel FLEXXAS, elektrisch in hoogte verstelbaar, ergonomisch, B 800 mm, lichtgrijs, elektrisch in hoogte verstelbaar
Bijzettafel FLEXXAS, elektrisch in hoogte verstelbaar, ergonomisch, B 800 mm, lichtgrijs, elektrisch in hoogte verstelbaar
  vanaf € 279,00 vanaf € 279,00
per st. vanaf 2 st.
LOGIN verrijdbare ladeblok, 1 lade + 1 materiaallade + 1 hangmappenlade, afsluitbaar, B 432 x D 580 x H 595 mm, lichtgrijs/lichtgrijs
LOGIN verrijdbare ladeblok, 1 lade + 1 materiaallade + 1 hangmappenlade, afsluitbaar, B 432 x D 580 x H 595 mm, lichtgrijs/lichtgrijs
in plaats van € 225,00 vanaf € 219,00 vanaf € 219,00
per st.
Deurmat Savane, met borsteleffect, B 1200 x L 2400, wasbaar, grijs, met borstel effect.
Deurmat Savane, met borsteleffect, B 1200 x L 2400, wasbaar, grijs, met borstel effect.
  vanaf € 33,33 vanaf € 33,33
per m² vanaf 1 st. à 3 m²
VANDA directiestoel, hoge rugleuning 590 mm, Climatex®, met armleuningen, zwart
VANDA directiestoel, hoge rugleuning 590 mm, Climatex®, met armleuningen, zwart
  vanaf € 449,00 vanaf € 449,00
per st.
Roterende ordnerzuil, 2 etages, H 880 mm
Roterende ordnerzuil, 2 etages, H 880 mm
in plaats van € 169,00 vanaf € 159,00 vanaf € 159,00
per st.
POINT DELUXE bureaustoel, zonder armleuningen
POINT DELUXE bureaustoel, zonder armleuningen
  vanaf € 99,00 vanaf € 99,00
per st. vanaf 4 st.
Dressoir, 2 deuren + lade, afsluitbaar, spaanplaat, B 1500 x D 420 x H 663 mm, lichtgrijs, met 2 deuren + lade.
Dressoir, 2 deuren + lade, afsluitbaar, spaanplaat, B 1500 x D 420 x H 663 mm, lichtgrijs, met 2 deuren + lade.
  vanaf € 499,00 vanaf € 499,00
per st.
Stalen tafel, 1600 x 800 mm, beukend./zwart
Stalen tafel, 1600 x 800 mm, beukend./zwart
  vanaf € 114,00 vanaf € 114,00
per st. vanaf 5 st.

Onze service

De meeste mensen brengen het grootste deel van hun leven door op kantoor. Apparatuur en meubilair moeten daarom niet alleen functioneel, maar ook ergonomisch zijn. Wij zijn een van de eerste leveranciers die zich met ergonomie hebben beziggehouden en ontwikkelen voortdurend nieuwe oplossingen. Bij ons vindt u het meubilair dat bij u en uw werk past. Wij adviseren u graag uitgebreid en nemen, indien gewenst, het volledige projectmanagement voor u over: van de eerste planning tot en met de organisatie tot en met de installatie.

 


  • Raadpleging ter plaatse
  • 3D-planningsservice
  • Professionele montage
  • Tot 10 jaar garantie
  • Maatwerkproducten

Uw service bij Schäfer Shop AL ONZE SERVICES

PREMIUM SERVICE

Plant u een nieuwbouw, verbouwing, renovatie of nieuwe inrichting van uw pand? Dan is onze Premium Service de juiste keuze!

MONTAGESERVICE

Op aanvraag monteren onze gespecialiseerde medewerkers uw meubels direct ter plaatse en nemen ze de verpakking mee.

TOT 3 JAAR GARANTIE

Naast de wettelijke garantie bieden wij op de meeste producten een garantie van 3 jaar. Veel geselecteerde producten worden zelfs geleverd met 5 of 10 jaar garantie!

Onze adviseurs helpen u graag verder

026 - 384 7 384
ma - vr 8.00 - 17.00 uur

ONZE BUITENDIENST

CATALOGUS

Kantoormeubilair en apparatuur voor uw ergonomische werkplek


Kantoormeubilair is de belangrijkste uitrusting op bijna elke werkplek. Tegenwoordig brengen veel mensen het grootste deel van hun leven door op kantoor. Het is dus duidelijk dat deze studie niet alleen moet worden uitgerust met functioneel kantoormeubilair, maar ook met ergonomisch kantoormeubilair - of het nu gaat om een managerskantoor, een open kantoor of een thuiskantoor.

Wij nemen graag de complete kantoorinrichting voor u over en ondersteunen u vanaf de keuze van het kantoormeubilair tot en met de montage. Als u dat wenst, kunnen wij u een uitgebreide service bieden met complete kantoren en onze premium service.

Bij ons vindt u een grote keuze aan kantoormeubilair en -uitrusting in modern design die u helpen om in de toekomst nog efficiënter en ergonomischer te werken. Voor elke behoefte en elk budget hebben wij het juiste kantoormeubilair. Wij wensen u veel plezier bij het ontdekken van onze eigen meubelprogramma's en het gehele assortiment.


Alles op zijn plaats met het juiste kantoormeubilair: onze schappen


Bewaar alles wat je op dit moment niet nodig hebt, maar wel bij de hand moet hebben, gewoon in een schap op kantoor. Dit kantoormeubilair is handig om uw overzicht te bewaren. Om oudere documenten op elk moment veilig op te bergen en op te halen, moet u ze opslaan in een archiefplank of een roterende kolom.


Flexibel kantoormeubilair: Rolcontainers voor uw kantoormeubilair


Dingen die niet voor iedereen zichtbaar zijn, kunnen veilig in een rol of staande container worden opgeborgen. Het grootste deel van dit kantoormeubilair is afsluitbaar zodat u belangrijke documenten veilig kunt bewaren. Rolcontainers en ander kantoormeubilair met wielen zijn handig als u niet altijd aan hetzelfde bureau zit, maar vaak van werkplek wisselt in het kantoor: geen vermoeiende herschikkingen meer. Neem gewoon uw kantoormeubilair mee.

ECO, FLEX en PRO: de kantoormeubelprogramma's van Schäfer Shop


In ons assortiment hebben wij voor elke behoefte het passende kantoormeubelprogramma. Bent u op zoek naar goed doordacht, variabel kantoormeubilair omdat uw team flexibel is en voortdurend in beweging? Dan zijn onze FLEX-meubelprogramma's ideaal voor u. Wij bevelen onze PRO-meubelprogramma's aan iedereen aan die waarde hecht aan een representatief uiterlijk, functioneel design, hoogwaardige materialen en eersteklas afwerking van kantoormeubilair. Met onze ECO-meubelprogramma's kunt u werkplekken op maat creëren met een aantrekkelijk design en kosteneffectieve kwaliteit.


Ergonomische bureaustoelen voor gezond werken


Ergonomisch zitten betekent gezonder leven! Kantoormeubilair, zoals in hoogte verstelbare en individueel verstelbare stoelen, moet daarom in elk kantoor beschikbaar zijn. Ergonomische bureaustoelen en directiestoelen kunnen langdurige schade door een verkeerde zithouding voorkomen. Naast onze bureaustoelen bieden wij u een grote keuze aan ander kantoormeubilair om te zitten, zoals diverse bezoekersstoelen, krukken en traversebanken


Goed opgeborgen met het juiste kantoormeubilair: Onze kasten voor uw werkplek


Kantoorkasten zijn de klassiekers van kantoormeubilair. Kies het optimale meubilair voor uw kantoor uit onze plattegrond, rolluik- of schuifdeurkasten. In ons assortiment hebben we een groot aantal verschillende archiefkasten in verschillende kleuren, maten en materialen. Met de bijbehorende accessoires kunt u uw kasten en ander kantoormeubilair ook beter aanpassen aan uw individuele wensen.

Kantoormeubilair en uitrusting voor een aangename sfeer


Kies uit ons assortiment wat uw goede kantooruitrusting zo bijzonder maakt: van kantoormeubilair tot computermeubilair en -kasten tot airconditioners. U kunt zelfs in het donkere seizoen met onze armaturen werken onder optimale lichtomstandigheden. Scheidingswanden en geluiddempende producten zorgen voor een rustige werksfeer, ook in open kantoortuinen. Om ervoor te zorgen dat u klanten en gasten naar behoren ontvangt, omvat ons assortiment niet alleen kantoormeubilair, maar ook een ruime keuze aan verschillende cateringaccessoires zoals koffiezetapparaten, serviesgoed en gebak en complete keukenapparatuur.


Hoogwaardige tafels voor moderne kantoren


Wat zou een kantoor zijn zonder bureau? Om in de toekomst gezonder en efficiënter te kunnen werken, moet je afwisselend zitten en staan. Een in hoogte verstelbaar bureau biedt u optimale ergonomische werkomstandigheden. Met de juiste kantoormeubelaccessoires zoals kabelgoten, tafelbladen of tafelwanden houdt u ook in een open kantoortuin het overzicht en kunt u rustig werken. Naast bureaus vindt u hier ook een grote verscheidenheid aan kantoormeubilair zoals multifunctionele tafels en vergadertafels.


Ontvangst van gasten met receptiebalies


De eerste blik in het bedrijf valt vaak op dit meubelstuk. Wij bieden u een grote keuze aan verschillende ontvangstbaliesystemen en accessoires waarmee u uw balies nog beter kunt aanpassen aan uw individuele wensen. Kies gewoon wat u het beste bevalt en wat het beste bij u past. U kunt ook gebruik maken van diverse verkoophulpmiddelen zoals brochurestands om uw gasten en klanten van uitgebreide informatie te voorzien.

Top Deals
U bespaart € 5,20
€ 19,00
slechts € 13,80
per VE à 20 st.
excl. btw excl. transportkosten

Bel ons gewoon op!

026 - 384 7 384

Call back

maandag - vrijdag: 8.00 - 17.00 uur

Live chat

Chat nu met ons support team.

Ontvang exclusieve nieuwsbriefvoordelen en eenmalig € 10,- korting