Inloggen

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Eenvoudig favorieten markeren voor later
  • Gemakkelijk uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
026 - 384 7 384
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
0

Er liggen geen artikelen in uw winkelmandje

Naar uw winkelmandje
Service Hotline
026 - 384 7 384
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
  1. Home

Navigatie tonen

FAQ

Algemeen

1. Wat is het verschil tussen "Zakelijke klanten" en "Particuliere klanten" in de webshop?

Bij ons heeft u de mogelijkheid om te bestellen als B2B-klant (business-to-buiness klant) zonder BTW of als B2C-klant (particuliere klant) inclusief BTW.

Algemeen

2. Hoe vind ik een item uit de catalogus in de online shop?

In het zoekveld in onze online shop heeft u de mogelijkheit om het artikelnummer of een zoekterm in te voeren, bijvoorbeeld de naam van het product dat u zoekt.

Zoeken

3. Hoe weet ik welke artikelen in promotie staan of nieuw zijn?

Schrijf u gewoon in op onze nieuwsbrief. Bij inschrijving ontvangt u een voucher ter waarde van € 10,-, die u eenmalig kunt inwisselen bij een minimale bestelwaarde van € 50,-.

Abonneer u op onze nieuwsbrief >

4. Wat moet ik doen als ik een artikel niet meer in de online shop kan vinden?

Onze productadviseurs helpen u graag verder. U kunt ze telefonisch bereiken op 026 384 7 384 of via e-mail op info@schaefer-shop.nl

5. Hoe kan ik me afmelden voor een catalogus?

Ga naar de pagina "Catalogus annuleren", vul uw gegevens in en duid aan welke catalogus u niet meer wilt ontvangen of bel ons gewoon op het
telefoonummer: 026 384 7 384

‹ Terug naar het overzicht