Alle prijzen excl. BTW.
Mijn shop

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Gemakkelijk uw favorieten markeren voor later
  • Eenvoudig uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
026 - 384 7 384
maandag - vrijdag: 8.00 - 17.00 uur
Winkelmandje 0

Geen producten in het winkelmandje

Naar het winkelmandje
Service Hotline
026 - 384 7 384
maandag - vrijdag: 8.00 - 17.00 uur
Menu
terug
terug
terug

Geen plaats om te werken?
Maak van uw thuis een thuiskantoor

Met de juiste uitrusting kan iedereen in een thuiskantoor optimaal werken - ongeacht of er slechts een kleine hoek of een volledige kamer/bureau beschikbaar is. Vind hier inspiratie voor de inrichting van uw werkomgeving binnen uw eigen vier muren.

Man in maatpak zit thuis op een kleine stoel en werkt in een zeer beperkte ruimte.

Home office: Flexibel en efficiënt te werk gaan.

Telewerken is meer dan een trend: Meer en meer werknemers kiezen ervoor om van thuis uit te werken. Home office zorgt voor vele voordelen, zeker in verband met de kijk op uw werk-privé balans. Het geeft u vooral de mogelijkheid om uw werkplek flexibel in te delen, zorgt onrechtstreeks voor minder stress, en uiteindelijk ook voor minder files omdat u niet in uw auto naar het werk hoeft te rijden.

Wanneer veel mensen een verkoudheid hebben, helpt het natuurlijk ook om vanuit je homeoffice te werken. Zo kunnen veel mensen thuis werken en raken er minder collega's geïnfecteerd.

Hier vindt u alles wat u nodig heeft om op een goede manier aan telewerken te doen. Ontdek al onze tips om zo efficiënt mogelijk aan homeoffice te doen.

Vrouw werkt in een thuiskantoor in een kleine kamer met bureau, krukje en verrijdbaar ladeblok
Kleine kamer in het thuiskantoor ingericht met schuifdeurkast en prikbord

Weinig ruimte?
Zo maakt u optimaal gebruik van uw mogelijkheden:

Een eigen werkruimte thuis is vaak gewoonweg niet haalbaar. Maar met de juiste uitrusting creëert u toch een eigen vaste werkplek.

Wees maar zeker: u vindt het juiste bureau, zelfs voor de kleinste ruimte! Gemakkelijk verplaatsbaar meubilair zoals een praktisch verrijdbaar ladeblok of een ergonomische kruk kunnen altijd boven gehaald worden wanneer dat nodig is en op andere momenten gewoon opzij worden geschoven.

Met een eigen led-bureaulamp tovert u bovendien ook de donkere hoeken van uw huis om in een optimale werkplek.

Ladebox en decoratie op een bureautafel Vrouw werkt in een thuiskantoor in een kleine kamer met bureau, krukje en verrijdbaar ladeblok

  vanaf € 139,00 vanaf € 139,00
per st.
  vanaf € 99,99 vanaf € 99,99
per st.
  vanaf € 59,99 vanaf € 59,99
per st. vanaf 5 st.
  vanaf € 59,00 vanaf € 59,00
per st.
  vanaf € 84,50 vanaf € 84,50
per st. vanaf 2 VE à 2 st.
  vanaf € 10,99 vanaf € 10,99
per st. vanaf 20 st.
  vanaf € 17,99 vanaf € 17,99
per st. vanaf 3 st.
  vanaf € 99,00 vanaf € 99,00
per st.
  vanaf € 11,49 vanaf € 11,49
per st.
  vanaf € 2,79 vanaf € 2,79
per st. vanaf 5 verpak. à 10 st.
  vanaf € 10,55 vanaf € 10,55
per st. vanaf 3 st.
  vanaf € 5,19 vanaf € 5,19
per st.
  vanaf € 149,00 vanaf € 149,00
per st.
  vanaf € 8,99 vanaf € 8,99
per st. vanaf 5 st.
  vanaf € 34,99 vanaf € 34,99
per st. vanaf 6 st.
  vanaf € 5,69 vanaf € 5,69
per st.
  vanaf € 12,85 vanaf € 12,85
per st. vanaf 3 st.
  vanaf € 1,50 vanaf € 1,50
per st. vanaf 12 pak à 6 st.
  vanaf € 54,99 vanaf € 54,99
per st.
  vanaf € 25,82 vanaf € 25,82
per m² vanaf 1 st. à 3.68 m²
Homeoffice in de woonkamer? Geen probleem met de juiste uitrusting!
Modern boekenrek in het Home Office

Werkruimte in het woongedeelte?
Optimale uitrusting voor flexibel werken:

Er kan ook een plek in het woongedeelte worden ingericht waar u efficiënt kunt werken. Met de juiste hulpmiddelen kunt u flexibel, gezond en vooral ongestoord werken, ook zonder eigen werkkamer:

Dankzij een individueel aanpasbare stoel vermijdt u een stijve houding en zit u ook ergonomisch in de eetkamer. Een praktische organizer maakt van de eettafel een volledig uitgerust bureau als u er geen heeft. Deze kan dan na afloop van het werk weer snel worden omgebouwd.

Natuurlijk kunt u ook ongestoord overleggen met uw collega's in uw woonomgeving: een hoogwaardige headset maakt het mogelijk!

Bureautafel met uitrusting voor de werkplek thuis Vrouw werkt aan het bureau in de woonkamer terwijl haar zoon met de hond speelt.

  vanaf € 325,00 vanaf € 325,00
per st.
  vanaf € 89,50 vanaf € 89,50
per st. vanaf 2 set à 2 st.
in plaats van € 74,99 vanaf € 71,19 vanaf € 71,19
per st. vanaf 4 st.
  vanaf € 147,00 vanaf € 147,00
per st.
  vanaf € 325,00 vanaf € 325,00
per st.
  vanaf € 209,00 vanaf € 209,00
per st.
  vanaf € 199,00 vanaf € 199,00
per st. vanaf 2 st.
  vanaf € 114,00 vanaf € 114,00
per st. vanaf 4 st.
  vanaf € 259,00 vanaf € 259,00
per st.
  vanaf € 53,99 vanaf € 53,99
per st.
in plaats van € 89,99 vanaf € 79,90 vanaf € 79,90
per st.
  vanaf € 485,00 vanaf € 485,00
per st.
  vanaf € 1,25 vanaf € 1,25
per VE
  vanaf € 20,99 vanaf € 20,99
per st. vanaf 3 st.
  vanaf € 199,00 vanaf € 199,00
per st.
in plaats van € 30,98 vanaf € 28,99 vanaf € 28,99
per st.
  vanaf € 65,00 vanaf € 65,00
per st. vanaf 3 st.
  vanaf € 15,99 vanaf € 15,99
per st.
  vanaf € 26,47 vanaf € 26,47
per m² vanaf 1 st. à 2.04 m²
Man werkt in modern, volledig uitgerust kantoor aan huis

Eigen werkkamer?
Aanbevelingen van onze inrichtingsdeskundigen:

Hebt u een complete werkruimte/kamer in uw thuiskantoor? Super!

Maak optimaal gebruik van de beschikbare ruimte, met ergonomische uitrustingen zoals een zeer functionele bureaustoel en een in hoogte verstelbaar bureau waaraan u zittend of staand kunt werken. Een daglichtlamp zorgt ook voor optimale lichtomstandigheden voor geconcentreerd, productief werk.

Een praktische ladenkast en een trolley helpen u om snel de belangrijkste documenten te op te bergen en op een praktische manier te transporteren als u afspraken buitenshuis heeft of een dagje naar kantoor gaat.

  vanaf € 109,00 vanaf € 109,00
per st.
  vanaf € 419,00 vanaf € 419,00
per st. vanaf 2 st.
  vanaf € 329,00 vanaf € 329,00
per st.
  vanaf € 29,99 vanaf € 29,99
per st.
  vanaf € 199,00 vanaf € 199,00
per st.
  vanaf € 259,00 vanaf € 259,00
per st.
  vanaf € 41,50 vanaf € 41,50
per st.
  vanaf € 11,49 vanaf € 11,49
per st.
  vanaf € 249,00 vanaf € 249,00
per st.
  vanaf € 29,50 vanaf € 29,50
per VE
  vanaf € 89,99 vanaf € 89,99
per st. vanaf 2 st.
  vanaf € 159,00 vanaf € 159,00
per st.
  vanaf € 13,99 vanaf € 13,99
per st.
  vanaf € 44,99 vanaf € 44,99
per st. vanaf 4 st.
  vanaf € 239,00 vanaf € 239,00
per st.
  vanaf € 95,99 vanaf € 95,99
per st. vanaf 10 st.
  vanaf € 26,47 vanaf € 26,47
per m² vanaf 1 st. à 2.04 m²
Zilveren computermuis op bureautafel Verrijdbaar ladeblok met zitvlak en trolley in werkkamer Man werkt in modern, volledig uitgerust kantoor aan huis

  vanaf € 329,00 vanaf € 329,00
per st.
  vanaf € 109,00 vanaf € 109,00
per st.
  vanaf € 399,00 vanaf € 399,00
per st. vanaf 2 st.
  vanaf € 29,50 vanaf € 29,50
per VE
  vanaf € 199,00 vanaf € 199,00
per st.
  vanaf € 95,99 vanaf € 95,99
per st. vanaf 10 st.
  vanaf € 209,00 vanaf € 209,00
per st.
  vanaf € 105,00 vanaf € 105,00
per st.
  vanaf € 649,00 vanaf € 649,00
per st. vanaf 3 st.
  vanaf € 5,50 vanaf € 5,50
per st. vanaf 3 st.
  vanaf € 22,99 vanaf € 22,99
per st. vanaf 4 st.
in plaats van € 13,50 vanaf € 8,50 vanaf € 8,50
per st.

Wanneer is het zinvol om te telewerken?

1 op de 3 Belgen wil het liefste van thuis uit werken. Klopt, homeoffice zorgt voor de juiste faciliteiten om dit te doen en zorgt onrechtstreeks voor een aantal voordelen.

Desondanks zorgt telewerken ook voor een aantal risico’s voor de werkgever: wie van thuis uit werkt kan natuurlijk sneller afgeleid zijn. De werkgevers hebben weinig controle over de arbeidsuren en de uiteindelijk geleverde prestaties van de werknemer. Daarvoor moet hij zorgen voor gegevensbescherming, tijdscontrole en arbeidszekerheid zoals men dit op kantoor vrijwaart.

Het kan ook voordelig zijn voor jobs waarbij er veel zelfstandig gewerkt wordt. Wanneer er iemand een verkoudheid krijgt of getroffen wordt door de griep, kan het zinvol zijn om een periode van thuis uit te werken om zo de ander collega’s niet aan te steken.

Als laatste moet men elk geval apart bekijken. Er moet een duidelijke regeling zijn in het arbeidsreglement omtrent telewerken.

Welke voor- en nadelen heeft homeoffice?

Voor veel mensen blijkt het werken in het thuiskantoor in eerste instantie optimaal te zijn. Maar er zijn ook enkele nadelen. In de volgende tabel hebben we de voor- en nadelen voor u vergeleken:

Voordelen Nadelen
Flexibele werkverdeling en werktijden Geen duidelijke scheiding tussen werk en vrije tijd
Bescherming tegen infectie Gevaar voor afleiding
Ongestoord werken en een rustigere werkomgeving Lastige communicatie met collega's
Tijdwinst: geen verplaatsing van en naar de werkplek Gebrek aan structuur: vereist een hoge mate van zelfdiscipline en zelforganisatie
Toename van de productiviteit Eenzaamheid en sociaal isolement
Printer op kantoorkast in woonkamer

Dit moet u doen voor thuiswerk

Een regelmatige uitwisseling is belangrijk

Zeker wanneer men elkaar niet dagelijks ziet, is een regelmatige uitwisseling met collega’s zeer belangrijk. Het beste zou zijn om meetings in te plannen via een platform (zoals skype) om zo met mekaar in contact te blijven en de verschillende lopende zaken te behandelen. Vermijd afleiding.

Houd u aan de werktijden

Thuiswerken leent er zich toe om uw werkuren anders in te delen dan op uw kantoor. Dat biedt voordelen, maar het kan er ook voor zorgen dat u op een onrechtstreekse manier de werktijd uit het oog verliest. Zorg er voor dat u uw pauzes beperkt houdt om zo terug in uw arbeidscyclus te komen.

Vermijd afleiding

Bij thuiswerken is de verleiding tot afleiding natuurlijk redelijk groot. Hiervoor moet u uw eigen grenzen afbakenen om zo toch geconcentreerd te werken. Werk daarvoor in een speciaal ingerichte kamer met een bureau. Wanneer dat niet mogelijk is en u bijvoorbeeld uw woonkamer moet gebruiken, moet u zeker rust hebben. Maak uzelf er attent op dat wanneer u werkt er geen randactiviteiten mogen plaats vinden zoals een TV die aan het spelen is. Houd u aan de werkuren.

Bakken voor orde en archivering in Homeoffice
Magazijnbakken van staal voor kantoormateriaal

Uw home office op een juiste manier inrichten? Zo doet u het:

Wie van thuis uit werkt, heeft daarvoor best een eigen home office ruimte waar hij in optimale omstandigheden kan werken. Normaal zou u thuis ook een bureaustoel, bureautafel en PC-scherm moeten hebben, dat is echt een vereiste om geconcentreerd te blijven.

Ook thuis kunt u gebruik maken van een goede werkhouding

Gezellig met de laptop in de zetel werken? Liever niet! Ook wanneer u thuis werkt moet u soms uw ruggengraat ontlasten en in beweging blijven. Ergonomische uitrusting is hier ook van essentieel belang. Een bureaustoel die u volgens uw grootte en eigen comfort kunt instellen. In het ideale geval volgt deze bureaustoel de bewegingen van uw lichaam. Ook een goede en gezonde houding voor uw pols is noodzakelijk. Daarom kunt u in onze webshop een uitgebreide selectie PC-muizen en toetsenborden vinden om zo uw lichaam niet zo zwaar te belasten en gezond te werken.

Alle technische mogelijkheden hebben

Normaal hebben alle mensen die thuiswerken een notebook waarmee ze op een flexibele manier aan de slag kunnen. Ook een mobiele werktelefoon is geen overbodige luxe om altijd en overal bereikbaar te zijn. Daarmee staat u in directe verbinding met uw klanten en collega’s op het werk. Wanneer men virtuele meetings wilt organiseren kunt u eenvoudig inloggen in het conferentiesysteem van uw werkgever. Videoconferences en documentsharing zorgen voor een prima uitwisseling tussen collega’s die van thuis uit werken.

Vergeet niet te bewegen, ook in uw home office...

In het thuiskantoor hebt u instinctief de neiging om minder te bewegen. Beweging is essentieel voor gezond en productief werken! U kunt bijvoorbeeld uw lunchpauze gebruiken voor een korte wandeling of korte pauzes nemen voor ontspannings- en strekoefeningen.

Tips voor Home Office met kinderen

Werk en gezin combineren in het thuiskantoor? Klinkt als een goed plan in het begin. In sommige gevallen, bijvoorbeeld tijdens de sluitingen van kinderdagverblijven en scholen als gevolg van de Corona-pandemie, is er geen alternatief.

De volgende tips maken uw dagelijks leven gemakkelijker als u thuis moet werken en tegelijkertijd voor uw kinderen moet zorgen:

Afzonderlijke werkruimte:
Een aparte werkruimte beschermt uw documenten tegen kinderschilderijen. U hebt ook de mogelijkheid om de deur te sluiten als dat nodig is - bijvoorbeeld voor ongestoorde telefoongesprekken of uren dat u gewoon geconcentreerd moet werken.

Duidelijke communicatieregels:

Maak duidelijke afspraken over regels wat betreft communicatie met uw kinderen die gelden terwijl u van huis uit werkt. Bijvoorbeeld om aan te geven dat u niet gestoord mag worden tijdens een telefoongesprek.
Kinderen bezig houden terwijl u werkt is namelijk niet eenvoudig, zeker niet tijdens lange periodes. Voorzie een vaste routine en zorg dat ze de planning ergens kunnen bekijken. Hang bijvoorbeeld ergens een whiteboard waarop aangeduid staat wanneer ze u mogen storen. Laat uw kinderen dit planbord ook zelf gebruiken om uitgevoerde taken af te vinken, boodschapjes voor u met post-it’s achter te laten of voorzie een ruimte om op te tekenen.

Gebruik pauzes:
Breng uw pauzes bewust door met uw kinderen en gebruik ze voor wandelingen, samen spelen en natuurlijk de lunch. Na de pauze is het duidelijk: de focus ligt nu weer op uw werk.

To-do-lijstjes voor u en uw kinderen:
Maak to-do-lijsten met alle taken die moeten gebeuren, niet alleen voor uzelf, maar ook voor uw kinderen: afhankelijk van hun leeftijd bevatten deze lijsten niet alleen taken zoals het maken van huiswerk of huishoudelijke taken, maar ook tijden waarop de kinderen zelf bezig zijn, bijvoorbeeld met lezen of spelen.

Maak van uw thuiskantoor een oase van welzijn!

In het thuiskantoor heeft u de mogelijkheid om uw werkkamer naar uw wensen in te richten, zodat deze uw productieve werk bevordert. We hebben een aantal punten op een rijtje gezet waar u rekening mee moet houden bij de inrichting van uw thuiskantoor:

De bureaustoel

De bureaustoel is een van de belangrijkste onderdelen van het thuiskantoor en moet zorgvuldig worden gekozen. Omdat u er vele uren per dag op zit, moet u een ergonomische bureaustoel kiezen die uw werk makkelijker maakt en rugklachten en spanningen voorkomt. Onze tip: een bureaustoel met in hoogte verstelbare armleuningen en een ergonomisch mechanisme!

De verlichting

Het is ook belangrijk om thuis verlichting op uw werkplek te hebben, zodat uw ogen niet overbelast raken. De thuiswerkplek moet voldoende daglicht hebben en indien mogelijk in de buurt van een raam worden geplaatst. Als dit niet haalbaar is, kunnen plafondlampen helpen. Een bureaulamp zorgt voor optimale lichtomstandigheden op elke werkplek in het thuiskantoor!

De muurkleur

Houd er bij de keuze van de wandkleur rekening mee dat verschillende kleuren de stemming op verschillende manieren kunnen beïnvloeden. Wij raden u aan om rustige kleuren te kiezen zoals wit of natuurlijke tinten voor uw thuiskantoor, die worden aangevuld met gekleurde accenten of decoratieve elementen op de werkplek.

Decoratie-elementen

Planten zorgen niet alleen voor een behaaglijke sfeer in uw thuiskantoor, ze zuiveren ook vaak de lucht. Onze tip: als u geen groene vingers heeft, kunt u gebruik maken van kunstplanten die geen onderhoud nodig hebben en er bedrieglijk echt uitzien!

Thuiswerken: wat zegt de wet en wie is verantwoordelijk?*

Veel werknemers werken momenteel vanuit huis. Ook in deze tijd moet de werkgever zorgen voor goede en veilige arbeidsomstandigheden voor zijn werknemers. Dat is in de wet vastgelegd als zorgplicht. Wilt u weten aan welke voorwaarden uw thuiswerkplek wettelijk moet voldoen, of wat nu precies de verantwoordelijkheid van de werkgever is? Hieronder vindt u het antwoord op een aantal veelgestelde vragen.

Wat is mijn eigen verantwoordelijkheid bij thuiswerken?*

Als werknemer is het belangrijk om in gesprek te gaan met uw werkgever wanneer u uw werkplek graag aan zou passen als u klachten ervaart. Zeker wanneer u thuiswerkt kan een werkgever niet zomaar raden of u problemen ondervindt: het is belangrijk om dit proactief aan te geven en te bespreken hoe u hier samen met de werkgever een oplossing voor kunt vinden.
Daarnaast is het belangrijk om als werknemer zelf goed te waken over uw fysieke en mentale gezondheid: dit is essentieel om klachten te voorkomen.

Waar moet een thuiswerkplek wettelijk aan voldoen?*

In het Arbeidsomstandighedenbesluit staat dat de werkplek in de eigen woning moet worden ingericht volgens de ergonomische beginselen.
De ergonomische beginselen zijn niet nader uitgewerkt in een wettelijke regeling. Op deze infographic van TNO, ARBO en VMN zijn meer tips te vinden voor het inrichten van je thuiswerkplek.
Belangrijk bij het inrichten van de werkplek is een goede positie van het beeldscherm, het op elkaar afstemmen van de stoel- en tafelhoogte zodat de armen een ontspannen houding aan kunnen nemen, de muis dichtbij het lichaam plaatsen en de stoel zo instellen dat voeten, bovenbenen en onderrug goed worden ondersteund. Bij een laptop is het nodig om een extra toetsenbord, een muis en eventueel een beeldscherm te gebruiken.

In welke wetten zijn deze vereisten precies geregeld?*

De zorgplicht van de werkgever is gebaseerd op de Arbowet (artikel 3) en het Burgerlijk Wetboek (artikel 7:658). In het Arbobesluit zijn regels opgenomen voor ‘plaatsonafhankelijke arbeid’. (artikelen 1.43 tot en met 1.53). Ook thuiswerken valt hieronder.
Bepalingen over de eisen van aan beeldschermarbeid zijn opgenomen in het Arbobesluit (artikelen 5.4 en 5.7 tot en met 5.12) en in de Arboregeling (artikelen 5.1 tot en met 5.3).

Welke verplichtingen heeft de werkgever in het kader van psychosociale arbeidsbelasting, zoals werkstress?*

De werkgever moet inventariseren aan welke risico’s zijn werknemers (kunnen) worden blootgesteld op het gebied van psychosociale arbeidsbelasting. Met psychosociale arbeidsbelasting bedoelen we alle factoren in de arbeidssituatie die stress veroorzaken. De werkgever moet vervolgens maatregelen nemen om deze risico’s te minimaliseren, bijvoorbeeld om werkdruk tegen te gaan.
De werkgever moet zijn werknemers daarnaast informeren over deze risico’s, en over de maatregelen die de werkgever heeft genomen om de risico’s te minimaliseren.

Waarvoor is mijn werkgever verantwoordelijk bij thuiswerken?*

De werkgever moet zorgen voor een gezonde en veilige werkplek voor de werknemer en voor een inrichting van de werkplek die aan de persoonlijke eigenschappen van de werknemer is aangepast. Dit geldt ook voor uw thuiswerkplek. Dit noemt men de ‘zorgplicht’ van de werkgever. De mate waarin de werkgever daar invulling aan kan geven is afhankelijk van wat redelijkerwijs gevergd kan worden. Het kan zo zijn dat het door omstandigheden niet redelijk is om dit van de werkgever te verwachten. De werkgever moet zijn werknemers actief instructies geven. Hoe een werknemer veilig en gezond zijn werk kan uitvoeren, moet een terugkerend onderwerp van gesprek zijn tussen werkgever en werknemer. Als u nog geen goed ingerichte thuiswerkplek hebt, dan kunt u met uw werkgever overleggen wat u daarvoor nodig hebt om klachten te voorkomen.

Bij het voeren van het arbeidsomstandighedenbeleid legt de werkgever in een inventarisatie en evaluatie schriftelijk vast welke risico's de arbeid voor de werknemers met zich brengt. Deze risico-inventarisatie en -evaluatie bevat tevens een beschrijving van de gevaren en de risico-beperkende maatregelen en de risico's voor bijzondere categorieën van werknemers.

In de wet is bepaald dat de werkgever met de ondernemingsraad of personeelsvertegenwoordiging (of bij ontbreken daarvan, de individuele belanghebbende werknemers) overlegt over het arbobeleid en de uitvoering daarvan. Werkgevers en werknemers kunnen zich hierbij laten adviseren door arbodeskundigen.

Wat zijn de eisen die worden gesteld aan werken achter een beeldscherm?*

Daarnaast moet de werkplek voldoen aan de eisen die worden gesteld aan beeldschermarbeid. U moet dus regelmatig kunnen afwisselen tussen werken aan een beeldscherm en andere taken of rusttijd. Wanneer u als werknemer problemen ondervindt aan de ogen of het gezichtsvermogen, die mogelijk veroorzaakt zijn door het werken met een beeldscherm, moet de werkgever u als werknemer de mogelijkheid geven om hier passend onderzoek naar te doen.  

Nadere voorschriften voor beeldschermarbeid zijn bijvoorbeeld:

In de overeenkomst moeten een aantal zaken concreet worden vermeld:

  • Het beeldscherm is van goede kwaliteit, gemakkelijk instelbaar en kantelbaar en mag niet spiegelen.
  • Beeldscherm en toetsenbord mogen niet aan elkaar vast zitten.
  • De werkplek moet een comfortabele houding mogelijk maken.
  • De verlichting op de werkplek zorgt voor voldoende licht en een beheerst contrast tussen het beeldscherm en de omgeving.
  • De programmatuur is aangepast aan de te verrichten taken.

Om bedrijven te ondersteunen heeft TNO het risicobeoordelingsinstrument “Beter achter je beeldscherm” ontwikkeld.

* Deze inhoud is uitsluitend bedoeld voor niet-bindende informatiedoeleinden en kan daarom niet worden beschouwd als juridisch advies en kan deze ook niet vervangen. In dit verband kan geen garantie worden gegeven voor de juistheid en volledigheid van de verstrekte informatie. Bovendien is de inhoud uitsluitend gebaseerd op het Nederlandse recht, afwijkingen van de rechtssystemen van andere landen zijn dus mogelijk.

Bron: https://www.arboportaal.nl/onderwerpen/fit-en-vitaal-thuiswerken/wat-staat-er-in-de-wet-over-thuiswerken

Bel ons gewoon op!

026 - 384 7 384

Contactformulier

maandag - vrijdag: 8.00 - 17.00 uur

Live chat

Chat nu met ons support team.

Ontvang exclusieve nieuwsbriefvoordelen en eenmalig € 10,- korting