Inloggen

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Eenvoudig favorieten markeren voor later
  • Gemakkelijk uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
026 - 384 7 384
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
0

Er liggen geen artikelen in uw winkelmandje

Naar uw winkelmandje
Service Hotline
026 - 384 7 384
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
  1. Home

Navigatie tonen

FAQ

Levering & Annulering

1. Waar kan ik mijn leveringsstatus controleren?

Met een geregistreerde webshop account kunt u uw bestellingen gemakkelijk bekijken onder "Mijn shop". Daar wordt ook de bijbehorende afleverstatus weergegeven.


2. Waar zie ik de leveringsdatum van mijn bestelling?

Na uw bestelling sturen wij u een orderbevestiging.
Aan de rechterkant van deze orderbevestiging vindt u de verwachte leveringsweek van de bestelde artikelen.


3. Waar is mijn bestelde product?

Met een geregistreerde webshop acount kunt u gemakkelijk uw bestellingen bekijken onder "Mijn shop". Voor artikelen die als pakket verzonden kunnen worden, bieden wij u de mogelijheid om uw bestelling te volgen onder "Mijn bestellingen".

Voor het verzenden van goederen kunt u contact opnemen met onze klantenservice onder: 026 - 384 7 384

Op dit moment werken we eraan om het mogelijk te maken om alle bestellingen te volgen om de levering nog transparanter voor u te maken.


4. Welke vervoerder levert mijn goederen?

We hebben een groot netwerk van distributie-expediteurs die voor u werken. Afhankelijk van de plaats van levering kunnen er verschillende expediteurs zijn.
Wij verzenden meestal pakketgoederen per DHL of DPD.


5. Zijn er kosten verbonden aan de annulering?

Annuleringen zijn meestal niet met kosten verbonden, maar u dient zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodat de bestelling tijdig kan worden geannuleerd. Als uw bestelling al onderweg is, kunt u deze binnen 14 dagen retourneren. De transportkosten voor het retourneren zijn in dit geval echter wel voor uw rekening. Gelieve er wel rekening mee te houden dat goederen die op maat gemaakt worden, niet terug genomen worden.


6. Wat zijn de handlingkosten?

Tenzij anders vermeld leveren wij onze goederen uitsluitend binnen Nederland, Franco aan huis (DDP) vanaf een minimumbedrag van € 50,00 excl. btw. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij voor handlingkosten een vast bedrag aan van € 8,00 excl. excl. btw. Schäfer Shop behoudt zich ook het recht voor extra transportkosten t.b.v. leveringen aan de Waddeneilanden aan de klant door te rekenen.

Als u grote of zware goederen wilt bestellen of op een verdieping wilt laten bezorgen, wordt u een extra vergoeding in rekening gebracht. Neem contact op met onze klantenservice via 026 - 384 7 384.


‹ Terug naar het overzicht