Inloggen

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Eenvoudig favorieten markeren voor later
  • Gemakkelijk uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
026 - 384 7 384
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
0

Er liggen geen artikelen in uw winkelmandje

Naar uw winkelmandje
Service Hotline
026 - 384 7 384
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
  1. Home

Navigatie tonen

FAQ

Service

1. Wat omvat Workplace Solutions?

Wij bieden u een allround service- en inrichtingsconcept op maat van uw behoeften. Onze diensten kunnen individueel of in het kader van een totaalproject worden aangevraagd en wij maken een individuele offerte voor u op. Wij bieden deze service uitsluitend aan zakelijke klanten binnen Nederland.
Laat u professioneel adviseren door onze planners en architecten! U kunt het contactformulier hier vinden > Contactformulier

2. Hoe neem ik contact op met de buitendienst?

Ons competente team van gecertificeerde werkplaatsdeskundigen staat u graag terzijde bij uw individuele wensen. Neem contact op met onze buitendienst en laat ons u individueel en vrijblijvend adviseren.
Ons team staat voor u klaar in heel Nederland. U kunt telefonisch een afspraak maken op het nummer 026 - 384 7 384. Als alternatief kunt u ook gebruik maken van ons contactformulier: Contactformulier

3. Wat is E-procurement?

Het gebruik van e-procurement vereenvoudigt uw bestelprocessen. Dit betekent dat u aanzienlijk minder tijd besteedt aan uw bestelprocessen. Routinematige werk- en coördinatieprocessen worden overbodig, budgetterings- en goedkeuringsprocessen worden geautomatiseerd en doorlooptijden worden verkort. Heeft u nog vragen? Bel ons: 026 - 384 7 384 of stuur een e-mail aan info@schaefer-shop.nl

4. Hoe lang duurt mijn garantie?

Naast de wettelijke garantie bieden wij 3 jaar comfort garantie op een groot aantal producten. Voor bepaalde producten kunt u zelfs profiteren van een 5- of 10 jaar comfort garantie.
Indien nodig kunt u ons ook telefonisch bereiken:026 - 384 7 384 of via e-mail aan info@schaefer-shop.nl

5. Biedt u een montagedienst aan?

Wilt u dat uw meubels volledig gemonteerd zijn? Dat kan! Onze specialisten monteren uw meubels ter plaatse en nemen de verpakking mee terug. Neem gerust contact op met onze klantenservice via 026 - 384 7 384 of per e-mail: info@schaefer-shop.nl

6. Hoe kom ik aan reserveonderdelen en onderhoud?

Onze eigen dienst na verkoop zorgt voor een snelle probleemoplossing, bespaart u het zoeken naar reserveonderdelen en voorkomt onnodige stilstand. Voor alle bij ons gekochte producten kopen wij zo snel mogelijk de nodige reserveonderdelen in om stilstand te voorkomen.
Bel ons gewoon even op 026 - 384 7 384

7. Waar kan ik ondersteuning vinden voor renovatie en/of ruimtelijke ordening?

Wij bieden u een allround zorgeloos pakket aan! Laat u professioneel adviseren door onze planners en architecten.
Klik hier om naar het contactformulier te gaan > Contactformulier

8. Met wie neem ik contact op met problemen en vragen?

Bestelling / Customer service:
ma. - vr. 8.00 - 17.00 uur
Telefoon: 026 - 384 7 384
E-mail: bestellen@schaefer-shop.nl

Productadvies:
ma. - vr. 8.00 - 17.00 uur
Telefoon: 026 - 384 7 384
E-mail: info@schaefer-shop.nl

9. Hoe gebruik ik de chat?

Wilt u graag met een van onze medewerkers chatten? U vindt de functie "live chat" aan de rechterzijde in de webshop. Klik op de knop "Begin met chatten" om te starten.


Chatten